tiistai 22. tammikuuta 2013

Ihonhoitoa

Kävin tänään ihanassa kasvojenhoito illassa. Meitä oli joukko naisia ja paikalla kosmetologi jonka avustuksella kaikki teimme itsellemme kasvohoidot. Oi, miten ihania tuotteita siellä olikaan. Tuoksuivat niin hyvälle ja ennen kaikkea naama oli kuin vauvanpylly niiden jäljiltä. Kosmetologi edusti Sothysin ja Phytomerin merkkejä. Phytomeria minulla on ollut ennenkin mutta Sothysiin en ole lähempää tuttavuutta ennen tehnyt. Olen vuoden verran ollut luomukosmetiikan kannattaja ja nuo kyseiset tuotesarjat nyt ei ole sinne päinkään mutta mutta. Ehkä tässä talven kuivattaman ja karheuttaman ihon kanssa painiessa on valmis tekemään myönnytyksiä kun ei semmoista supertoimivaa yksilöä ole niiden joukosta vielä löytynyt.


Itse ostan aina kuivan ja herkän ihon tuotteita, vaikka tiedän että minulla on sekaiho. Iho ei milloinkaan ole rasvainen mutta nenä kukkii mustapäitä ja satunnaisia näppylöitä on siellä täällä. Olen jotenkin ajatellut että nuo sekaihon tuotteetkin ovat liian voimakkaita kuivalle hipiälle. Ehkä kuitenkin putsareissa kannattaisi valita ne sekaihon tuotteet kuitenkin, niitä kosmetologikin minulle suositteli ja panostaa sitten naamioissa, seerumeissa ja kosteusvoiteissa siihen kosteutukseen. Ja todellakin iho on tosi hyvän tuntuinen. Sekaihon tuotteet eivät ollenkaan olleet niin äkäisiä ja "polttavia" kuin olin kuvitellut.

Ainut huonopuoli noissa kosmetologien edustamissa sarjoissa on hinta. Phytomer on hieman edullisempi ja sitä saa esim. ihan Sokokseltakin, mutta Sothysia ei Suomessa mistään tavallisesta kemppariliikkeestä saa. Mutta eipä hätä, googleen haku ja niin se löytyi Englannista nettikauppa joka sitä myy ja vielä murto-osahintaan mitä Suomessa hinnat ovat. Sieltä lähti tilaukseen ihana kasvovoide, kosteuttava seerumi ja naamioita. Ihan tarpeeseen kyllä tulivat kaikki, mulla on ollut hieman kaapin tyhjäys menossa niin että kaikki tuotteet alkavat olla finaalissa tai sitten ne ei yksinkertaisesti talvi-iholla vaan toimi yhtään.

 Kuvat Sothys


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti