torstai 25. lokakuuta 2012

Syysneuleita

Olen jo pitempään etsinyt itselle uusia vaatemerkkejä. Lapsille olen jo löytänyt laadukkaat Polarnin, Mini Rodinin ynnä muut merkit mutta itsellä vaatekaappi pitkälti koostuu H&M tuotannosta. Ei sillä että H&M mitään vikaa olisi, mutta ehkä kannattaisi hieman laajentaa ostospaikkojaan. En ole mikään muodin seuraaja vaan haluaisin löytää laadukkaita ja ajattomia vaatteita jotka kestävät vuosia käytössä. Syksyn myötä minuta on tullut beigen, luonnonvalkoisen ja vaaleanharmaan värin ystävä. Vaatekaappi on täynnä mustaa ja olen tajunnut ettei se väri sovi ollenkaan minulle. Se vie viimeisenkin värin muutenkin kalpealta iholta. Ja kuin tilauksesta tänään putosi sähköpostiin H&M mainoskirje joka oli täynnä noita ihania värejä ja päätös vaatekaapin merkkisisältömuutoksesta joutui romukoppaan. Mutta huomasin että nuo ihanat edulliset neuleet oli tehty jostain muusta kuin akryylistä jota olen  alkanut inhoamaan syvästi. Voiko olla yhtä inhan tuntoista materiaali talvipakkasella. Sähköä on kuin ydinvoimalassa. Lisäksi ne nyppyyntyy niin nopeasti että alle vuodessa vaatteet saa nakata roskakoriin. Mutta poitsit H&M:lle että näin edullisista neuleista ei löytynyt akryyliä yhtään vaikka usein kyseisen firman edullisimmissa neuleissa sitä on 100%


Osa näistä ihanuuksista lähti heti tilaukseen, pojillekin neuleita ja tuo ihana teeppari. Vaikka olen tässäkin kuussa jo sata kertaa vannonut etten tilaa enää mistään mitään. Multa pitäs oikeasti ottaa pois pankkitunnukset ja nettiyhteys niin säästyisi pitkä sentti. Tänään postisetä kuljetti mm. Mangon paketin ja lapsille vaatetta useammasta lähteestä. Ja Zalandon paketti odottaa matkahuollossa noutajaansa. Paikallisessa asiamiespostissa taidan olla kuukauden eikun vuoden asiakas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti