lauantai 13. lokakuuta 2012

Kolmenkympin ihokriisi

Kolmekymppiä lähestyy uhkaavasti ja päättäväisesti. Minkäs teet? Kai se on myönnettävä etten  oo enää teini-ikäinen ja siitä ajasta alkaa olla jo kymmenen vuotta aikaa. Apua, mä oon vanha! Taitaa olla aika kääntää katse sinne naamatauluunkin ja todeta ettei tätä enää clearasililla hoideta. Viime keväänä koin luonnonkosmetiikka herätyksen ja aika monet kosmetiikkatuotteet on vaihtuneet ekosertifikoituihin tuotteisiin. Mutta ihan ehdottomaksi en oo kuitenkaan heittäytynyt. Ennen kaikkea etsin toimivia tuotteita ja minun ihotyyppiä ja -ongelmia ei ihan perusnivealla hoideta (enkä nyt yhtään halua Niveaa haukkua) Minun suurin murheenkryynini on silmänympärykset. Ne on tautisen tummat ja kuivat. Tummuus ei niinkään johdu unettomista öistä tai muista elintavoista vaan siitä että minulla kuultaa verisuonet ihon läpi, iho on tosi ohut, siis muuallakin kuin vain silmänympäryksissä. Lisäksi silmät on "syvällä" niin että varjot luo lisää tummuutta silmänympäryksiin. Tänään vähän törsäsin ja tilasin testiin Diorin tuotteita. Peitevoiteen tilasin jo aikasemmin ja olen siihen ollut tyytyväinen. Toivottavasti ovat hintansa ja maineensa väärtejä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti